BESVIKEN...!

Jaa..vad ska man säga, finns inte så mycket att säga känner jag. Jag är bara så fruktansvart besviken, så här besviken har jag nog aldrig varit. Och jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att få det att funka nån gång..
Att ha tränat stenhårt sen i maj och man har hela tiden försökt göra allt så himla bra, man fokuserar och offrar sitt liv åt de här och sen får man aldrig riktigt lyckas. Det gör verkligen fruktansvärt ont i en då! Och då kommer tårarna vare sig man vill eller inte.. så är.. många tycker säkert de här e löjligt men men..  Jag känner mig slagen och besegrad av mig själv på nåt konstigt sätt.. 

Skyttet får jag kanske vara nöjd med i det här fruktansvärda blåsiga skitiga pissvädret, det blåste verkligen kors och tvärs... 3bom totalt, jag har då aldrig varit med om nåt liknande iaf. Vindarna var svåra, hade motvind hela tiden i spåret tyckte jag.. det ville sig inte riktigt idag! Så just nu vill jag bara dra täcket över mig å sova, och det tror jag banne mig att jag ska göra oxå...snart iaf! och vakna upp till en ny dag med nya möjligheter och hoppas på att formen,styrkan och självförtroende har kommit under natten!.....

Ber även till vädergudarna om ett bättre väder framöver! vi får väl se om han hör mig!

Hej så länge!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag vet hur tungt det kan vara men det finns inga berg utan dalar Emelie! Även fast det känns rent ut sagt förjävligt just nu så är det bästa du kan göra för ögonblicket bryta ihop och komma igen. Lycka till imorgon, trägen vinner!! Håller tummarna och hejar på dig! Kram Erika

2010-03-02 @ 19:24:47
URL: http://vandringentillbaka.blogg.se/
Postat av: Agne

no no, not one more sad biathlete! It's breaking my heart seing you so dissapointed. What can I say: do your best, fight, don't give up before it's over. You will never succeed in a mood like this.. This just doesn't happen.. Try to enjoy the race, remember how cool that you are there.. It's just one race. With good shooting you can place good, so don't be sad, ok?? It just has to be your day, you will never know in advance when it will come..

I believe in you, do you?

Good luck in the remaining races, will be following and cheering for you!

2010-03-02 @ 23:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0