Italia..

Ciao, här kommer lite uppdatering från Italien, eller Brussone(vet inte riktigt hur det stavas) där vi bor! åå idag sken solen när vi tjejer tränade, guuuuddd så underbart. Jag njöt varenda sekund:) älskar verkligen de här livet! men tyvärr så fort vi kom hem från träningen kom molnen:(...men vi hoppas på fin väder imorgon igen, men tror det kommer regna men man vet ju aldrig. Några av oss har fått en fin bränna. kim e leder,sen jag på andra plats och sen kommer elin...

VI har även märkt att i Italien är det svårt att hålla tidern.. hela den här resan hittils av vi fått vänta, vänta å väntat, resan hit tog nästa ett dygn, kom i säng 03.30, och igår var på en invigning. vi reste från hotellet kl 13.30 var hemma 23.00..det kan man snacka om invigning, men vi fick 3-rätters middag, inte fy skam! Jag fick även äran att vara fanbärare. Har träningsvärk i kinderna idag, fick le en hel del igår, men vad gör det:)

Imorgon är det dags för sprint...Wiiiii, första start är 12.30.00, och jag har startnr 30! Hoppas på att det inte blir allt för blöt imorgon. idag var det sugföre och det går inte lätt ute i spåret, så imorgon får man kriga varje meter.. Vi är även på höjd runt 1300-1400 m så det känns vill jag lova!
Men imorgon ska jag ha riktigt roligt ute i spåret iaf!:) och efter målgång kommer vi även få massage, ser jag framemot!

Nu e det nog dags för sängen!

G´natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0