Snöblask,blåsigt,grått och mulet...men inte är vi bittra inte!:)

Jooo..visst kunde vädret har vart bättre! men det är väl bara att gilla läget. Fast önskade att det kunde sluta blåsa iaf. För på träningen idag var det riktigt svårt att skjuta. gick tyvärr inte så bra. Fast några serier fick jag till:) det var ett riktigt skit väder rent ut sagt.. det gick inte så lätt i spåret heller men men...so it can be in the worldcup som vi säger:) Imorgon är det då dags för första tävlingen... och jag e taggad! Fast imorgon kommer det vara som att spela på lotteri. vädret skulle bli precis som idag, fast ännu mer snö och blåsten kommer hålla i sig och då blir det som att spela på lotteri, men man får göra så gott det bara går och framförallt försöka få ner dom där svarta prickarna där framme!:) 15 km ska averkas på den här tunga banan,blir nåt att bita i vill jag lova! men jag längtar tills jag får dra i väg! ÄNTLIGEN:)

Annars händer det inte så mycket här i vår bunker som vi bor i...kanske inte ser så trevligt ut på utsidan men de är faktiskt helt ok här, bra mat och så är vi ju ett glatt och härligt gäng:) så vi är inte bittra:)
Jo,idag så promenare vi även en sväng till Konsum..och handlade lite föda. Äta bör man,annars dör man! 
Ikväll blir det invigning!

Så imorgon får ni alla hålla era tummarna och tår!

Nu väntas det middag,det suger i tarmen!!(som vi säger,eller hur Jenny?:)

Hej hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0