Sprintá!

Idag har vi kört sprint.... Vilket tungt före må jag säga..snöblask och djupsnö..man skulle vart en fjäril eller en chines!:) Var väldigt svårt att åka fort och att försöka få nå driv i åkningen kändes helt omöjligt! Kroppen var väl inte riktigt med på noterna idag heller, har fortfarande svårt att få ut det sista. hade iaf stumma ARMAR idag,som gjorde det fruktansvärt jobbigt att åka.. Jag fick en runda i ståskyttet, de är jag nöjd med, för så stum som jag var i mina armar så trodde jag inte jag skulle få ner en enda, så det var synd på sista skottet i stå...som blev en miss! Men men nu är det gjort och jag tänker inte vara besviken längre utan siktar framot istället! Nya dagar kommer och även nya möjligheter. På torsdag är det dags för patrull:)

Vi fick även en utskällning idag, Av en gammal italienska städerska, eller rättare sagt så var det väl elin som hon skrek på, jag och kim stod inne på rummet. hehe... hon skällde på italienska så vi förtstod inte riktigt vad hon mena..hehe roligt var det iaf:)

nu väntar jag på middag! ska bli gött! Imorgon ska det fina vädret komma:)

kanske ska berätta vad jag slutade som oxå. 26:a!

hej på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0