Borta bra men hemma bäst!

Då var man på hemmaplan igen. Resan hem gick fint. Haft en superhärligt läger tillsammans med laget och det var trivsamt att ha grabbarna med sig. Jag hade turen att få komma hem till ett vitt Östersund. Hoppas det fortsätter snöa och att kylan håller i sig. Imorgon börjar jag träna igen men idag får jag vila kroppen och huvudet. Gick upp tidigt imorse och promenerade till sjukhuset tillsammans med Bettan, bra att kolla läget ibland så att kroppen är på topp!:)
Nu har storstädningen börjat på Regementsgatan 5, det poppas musik för fulla muggar och dammsugaren går varm.

Ikväll väntas det storfika hos Bettan!
Jag längtar efter Karl och Julen.

Nu ropar dammsugaren!:)

Kommentarer
Postat av: From Albanien with love

Kul att vintern har kommit, har ar det mellan 15 o 20 grader och ganska sa behagligt men jag langtar efter lite skidakning! Ager pa tavlingarna har bland taggbuskarna, men jag borjar bli lite sliten i laren, kosovos backar var inte att leka med. Se till att kla dig ordentligt nu sa du inte blir sjuk! Puss pa dig!

2010-11-11 @ 18:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0