Inte riktigt som man tänkt sig.....

Det blir inte alltid som man har tänkt sig. Igår eftermiddag låg jag vilade och slockade efter en stund och vaknade upp och kände mig rätt hängig och hade huvudvärk.. Det vara bara att packa ihop sina saker och flytta till ett eget rum på hotellet. Hela kvällen igår var jag trött men vissa stunder kände jag mig frisk men sen kunde det bara smälla till igen och huvudvärken kom. Skit tråkigt verkligen. Men kanske kroppens sätt att säga stopp.
Imorse kändes det ändå lite bättre. fortfarande lite trött och lite huvudvärk nån gång. men det känns lite bättre idag iaf. Jag har varken halsont eller snuva så det är bra! Hoppas kanske kunna traska runt lite på skidorna imorgon.

Lunchdax.....

Kommentarer
Postat av: Sandra Ragnarsson

Kul att du bloggar snygging :)

kör hårt i vinter ska bli spännande att följa dig i spåren.

2010-11-02 @ 14:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0