Hemma!

Jaa,då var med tillbaka på hemmaplan igen. Pga av förseningar så tog hemresan lite längre tid än beräknad men till slut landade flyget på frösöflygplats och jag var hemma i Jämtland. Riktigt skönt måste jag säga.. Borta bra men hemma bäst,så är det:) På söndagmorgon när vi skulle fara hem möttes vi av snöblandat regn, vilken tur att  vi då skulle åka därifårn. Vi har verkligen haft tur med vädret där nere. Kalla mårnar men så fort solen titta fram blev det perfekt träningsväder. Dom sista dagarna där nere körde vi sprint och jaktstart, tyvärr funkade inte mitt skytte så bra. Men det är inte lätt att skjuta när ben och armar skakar samtidigt.. Tog om och tog om, men prickarna var fortfarande svarta. Några prickar fick jag ner men ska man vara med där uppe och fajtas så måste det vara helt vitt på fallmålet. Åkningen fungerade dock bättre än skyttet.
Jag och Helena lyckades iaf vinna teamtävlingen mot Jenny och Bettan.. och i singeltävlingen blev jag 3:a, Bettan och jag hade en hård fajt men jag vann med 1 träff mer. Helena segrade även där före syster Jenny.
Sista träningsdagen spattserade vi upp mot en topp med stavar.. och på eftermiddagen styrketräningen. Kvällen tillbringades i relaxavdelningen men bad och bastu. sen avslutade lägret med goo middag.

Men nu åter till vardagen här hemma igen.. tvättning,städning,skola! Vi har några dagars vila innan vi drar igång med träningen.. :) Om 1 vecka drar vi till Mounio på snö, ska blir riktigt roligt att få komma på snö.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen börja plocka fram lite vinterkläder!
Trevlig dag allesammans:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0