Kyligt!!!

Hösten, kylan har även kommit hit...Vaknade imorse och kikade ut genom fönstret. Frost och minusgrader..brr så kallt de va! Inget shortsväder direkt, dom fick ligga kvar i väskan.  Jag hade på mig nästan lika mycket kläder som jag brukar ha på vintern och det blev bra, lite kyligt ibörjan men sen kikade solen fram och då blev det genast lite varmare. Frågan är hur man ska klara kylan i Mounio? Om några veckor är vi där på snö:) 

Förmiddagspasset bestod av benskate. Gårdagens intervallpass tog hårt på mina ben så dagens benskate pass var slitsamt. Redan från början till slut. Men jag tog mig igenom passet. Idag stämde skyttet. Bra för singeltävlingen. Tog in lite på Jenny som ligger precis före mig...spännande spännande! Helena leder. 
I eftermiddag(eller snart om ca 1,30h) väntar stakning och raket, det kommer bli ännu värre än benskatepasset...men det är bara å tugga sig igenom det för imorgon är det vila igen och sen återstår bara 3 träningsdar kvar.:)

Nu ska jag fika lite innan träningen börjar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0