Mätt och belåten!

Mätt är vad jag är nu, och det är bara förnamnet! Idag var det nog den bästa menyn hittills. Det har inte vart dåliga menyer dom andra dagarna heller men idag var allt så gott. Det är bara synd att man ska bli så himla mätt. Sallad, Soppa, Pasta med lax, Filé, chocklabakelse och sen till slut ost och frukt... förstå om jag är mätt!

Idag var det 25% rullskidor /löpning 2,30h i förmiddags med skytte. Helena och jag fick stå över dagens skyttetävling men imorgon ska det tävlas igen. Spännande! Vi är taggade:)
EFtermiddagspasset tillbringade vi i gymmet och sen löpning efteråt... Fin väder har vi men de är lite kyligt ändå.

Imorgon blir det hårdkörning på rullskidbanan igen!
ÅÅÅ jag har fått tillbaka mina borttappade strumpor oxå. Dom hade blåst iväg från våran balkong och jag har letat ett par dar å inte hitta dom men så hade en fabror hittat dom...
Glad man kan bli av ett par strumpor:)

Nu blir det sängen.
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0