Rislandet

Jag har tillbringat helgen i de norrländska skogarna, närmare bestämt Rislandet, 7 mil norr om Umeå. Vädret bjöd till en början på kall och klar höstluft men sen blev det mer åt det vintriga hållet. Jag har tränat och ätit bra trots besvärligt väglag och sega tjädrar...

Tyvärr bidrog snöfallet till lite mer löpning än vanligt eftersom det inte gick att köra skate på de isiga vägarna och efter ett stenhårt "orienteringspass" med löp-intervaller i skog, mörker och pannlampa började mitt knä göra ont. Så får jag nog ligga lite lågt med den träningsformen framöver.

Ikväll stundar hemresa och senare ompackning inför snöläger i finska Mounio, kommer bli... mörkt.


Kommentarer
Postat av: stina

tjädern var ju mästerligt gjord!!!

2010-10-29 @ 15:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0