Toblach!

Nu är man igång igen med bloggandet:) Jag har ju fått en egen manager, design-ansvarig för bloggen som hjälper mig att göra den fin, å han har ju börjat rätt bra måste jag säga! Han har även sagt till mig på skarpen att jag måste skriva! Så nu så... är jag på G.

Men just nu började det inte så bra. hade precis skrivit klart ett inlägg och då hoppa internet ur och sen blev inte allt  som jag skrev i inlägget sparat så jag får helt enkelt ta allt från början igen... 
Sist jag skrev var det Mars. Tiden går fort, Vips så har både våren å sommaren passerat och nu är det höst.
Skulle jag skriva allt som hänt så skulle jag få hålla på i flera dar så det tänker jag inte göra, utan jag börjar här å nu!
Befinner mig just nu i Toblach på träningsläger.Solen skiner! Här är det vackert vill jag lova. Vi tränar hårt och pressar våra kroppar uppför serpentinbackarna och äter 6-rätters middag varje dag, jaaa...vi har det rätt bra, finns inte så mycket att klaga på. Jag njuter:)
3 träningsdar har avverkats, vi började med 2 tuffa dar och idag blev det ett lugnt 3 timmarspass, det var riktigt skönt för kroppen. Imorgon är det hårdkörning igen!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Cathrine

KUL att du har kommit igång igen, snyggt jobbat!

2010-10-06 @ 18:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0