Vinterparadis!

Skavsår,spruckna och torra händer och lite ömma ben och armar är just vad jag har idag. Här är det det riktigt kallt och det biter verkligen i kinderna när man går ut..Men glad och nöjd är jag ändå. I förmiddags blev det ett lugnt klassiskt pass. Min tjärvallning på ena skidan och blåextra på den andra funkade super bra, men tror inte min far skulle vart så nöjd med hur det såg ut men bergfäste hade jag minsann! Solen kikade även fram under förmiddagen, och det var "vackert som en dag", tyckte jag:)Det har kommit mycket snö dom senaste dagarna så det är verkligen toppen fina spår.
I Eftermiddag blir det vila, bra för kroppen! Nu blir det plugg.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0