Utflykt & Vilodag

Igår aggerade jag coach och hejjarklack i start/målfållan. Jag fick se Norge ta hem segern, oj vilka duktiga damer! Bara att gratulera:) Jag själv fick till en bra träningsdag igår, en lång och fin klassiskt tur med bra fäste och ett styrkepass som gav träningsvärk idag.

Idag måndag och en ny spännande vecka har vi framför oss. På fredag får jag en ny sprint chans:) Idag har vi alla haft en skön vilodag. Några drog till Adidas outlet för att shoppa loss och några (jag, A-K, Carl-Johan, Tobbe) drog till Salzburg för en turistrunda. Vi promenderade runt julmarknader, kyrkor, affärer och upp till en fästning. Där tog det stopp för att vi tyckte det var för dyrt för att gå in:) Ett Café besök blev det innan vi for hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0