Världscupspoäng!

Vill första och främst gratta A-M till gårdagens fantastiska lopp. Hon gjorde ett grymt bra jobb både i spåret och på vallen. Helt otroligt, äntligen fick hon visa vart hon hör hemma! Du inspirerar mig A-M:)
Vi gjorde en bra laginsats igår och kammade hem segern i nationscupen.

Jag tog mina första världscupspoäng och sköt 19 träff, slutade på en 21:a plats. Jag är nöjd med mitt jobb på vallen och mina 2 första varv i spåret, sen blev jag väldigt väldigt trött. Men känner ändå att jag är påväg uppåt och tror snart det lossnar. Igår kunde jag inte göra mer än vad jag gjorde och med ett bra skytte räckte det till en fin placering.  Nu är det bara att blicka framåt! :)


Kommentarer
Postat av: Ulrika Kwist

Stort grattis till den fantastiska placeringen. Vi satt klistrad framför TV:n. Ser fram emot att se dig nästa gång du tävlar.

Kramar från dina tremänningar Olivia & Indra och deras mamma Ulrika i Hudiksvall

2011-12-02 @ 12:18:52
Postat av: Laban

JÄTTESTORT GRATTIS till ett kanonbra lopp igår. Det var verkligen jättekul att se dig göra så bra ifrån dig. :)

2011-12-02 @ 17:47:51
Postat av: Eva Andersson

Hej Emelie! Vill gratulera dej till den fina placering i går. Det var med stolthet jag såg dej( på TV ) susa fram i spåret - vilken skjutning !!!Woowh!! Vem är jag? Jo, jag är kusin med din pappa Leif. Min pappa Sven och din farfar Lasse var bröder. Hoppas att du får en fortsatt trevlig säsong och jag kommer att hålla alla fingrar och tår för dej! Kramar från Norrköping!Hälsa släkten!

2011-12-03 @ 01:25:38
Postat av: stina

Härlig emelie!!

2011-12-03 @ 13:50:32
Postat av: Oscar W

Jäklar vad kul att det gick så bra för dig, såg reprisen på eurosport och då fick man se hela ditt sista skytte:) Fortsätt på samma sätt!

2011-12-03 @ 14:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0