MilitäraVM

Idag klättrade vi ytterligare några höjdmeter upp, 1500-1600 möh kördes det sprintävling. Eller vi fick pulsas oss fram på en opistad banan i 30 dm djupsnö 7,5km. Var nog den längsta sprint jag någonsin kört. Det gick inge vidare idag heller,tyvärr. Formen jag VILL ska finnas där, finns INTE! Men istället för att gå å vara besviken är det bara att acceptera och gilla läget. Jag gjorde mitt bästa. 1-1 i skytte blev det och det är jag inte riktigt nöjd med. Frusna händer fram till första skyttet gjorde det svårt att skjuta och hitta nån rytmen. På stående var mattorna så hala, det var riktigt svårt att få till sin ståställningen, men så är det!
Imorgon är det patrull tävling som gäller, vi är enormt taggade och revanschsugna allihop!:) Elin patrullchef, Betnna första skytt, Jag andra skytt och Kim tredje skytt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0