Svänger snabbt!

Jösses Amalia.. Idag gjort jag nog mitt livs långsammaste skidpass någonsin. Trots min snigelfart i spåret var det svårt för pulsen att ligga under 150. Till slut struntade jag i klockan och åkte bara på känsla. Men faktiskt så kändes det bättre i slutet av passet. Otroligt vad det kan svänga snabbt. För 1 vecka sen kände jag mig i bra form och jag hade bra fart under skidorna, Och pulsen gick upp och ner precis som den skulle.
Men idag kändes som jag hade legat på soffan i 2månader och käkat praliner. Hoppas att det kommer kännas bättre imorgon. Skönt att ha kommit igång igen, och skönt för min omgivning att fröken har fått börja träna:) Tyvärr är jag fortfarande lite tätt i näsan men det börjar bli bättre.
PÅ Måndag drar jag till Bulgarien:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0