Dricker vatten!

Efter några hårda träningsdar var det skönt att vila idag, det tyckte iaf mina armar! Dom har haft det ganska tufft ett par dar så dom behövde vila:) Förmiddagen tillbringades som hejjare och coach upp vid ÖSK, där Sixten (Karls lillbror) körde USM i längd. Han kämpade tappert!:)

Karl satte sig på 63:an för att åka till Umeå och tävla. I helgen ska han köra SM i skid-O,medeldistans och stafett. Sen ska han till varmare breddgrader på träningläger. Så om ett par veckor får jag se honom igen, längtar redan:)

I helgen blir det träning och packning inför resan till Sarajevo. Kostym,basker,skjortan, rock och fin skorna får man inte glömma! Dessutom har vi fått förstärkning i laget, kommer bli riktigt roligt:)

Keoppwn känns helt ok och det går bra att träna men pulsen har ännu inte hittat rätt, behöver inte åka så fort för att hjärtat ska slå snabbt! Men hoppas efter helgen att den blivit till det normala. På onsdag drar det igång, äntligen får jag dra på mig nummerlappen igen, var ju ett tag sen.

Äntligen har vattnet blivit drickbart!:)

Trevlig fredagkväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0