En sån dag!

Har just kommit hem från min första världscupsinvigning. En liten annorlunda invigning må jag säga, första och sista gången jag gör något så galet. Precis innan vi skulle fara dit kom wolfgang på en idé om att jag skulle sjunga på invigningen! Först stenvägrade jag, aldrig i livet! Men Wolfgang hade redan bestämt sig att så skulle det bli och så blev det! Jag lyckades få med mig A-K som tur var, annars hade jag aldrig gjort det. Så vi klämde i från tårna och sjöng den svenska nationalsången med hela laget som kör inför en massa publik:) Visst var det lite roligt!

Annars har vi tränat, lagat god mat, fått massage, promenerat...  jaa en sån dag!

Imorgon blir det en liten upptakt och lite mer träning i den hemska, verkligen hemska nerförsbacken!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0