Monsterträning

Efter 2 tuffa träningsdagar är jag nu riktigt trött i armar och ben. Men inte så konsitgt men den monsterträningen jag fick i måndags av Wolfgang. Kroppen är inte van att träna så mycket. När man tävlar och reser mycket så hinns det inte med att träna riktigt så hårt som man gör under sommar och höst, därför att det väldigt ovant för kroppen. Och inte nog med det så vaknade jag imorse av att det var -21 ute det hade jag inte riktigt räknat med, Jisses va kallt det var! Tunneln var ett alternativ men att köra 20% i 2,15h runt och runt i tunnlen och bara se betong lockade inte så värst. Hård som jag är klädde jag på mig och körde ute. Bestämde mig även för att skjuta men faktiskt så struntade jag i att skjuta in,utan började köra direkt för det var så förbaskat kallt. Tänkte att det vore ju kul att testa att inte skjuta in nån gång.
Jag sköt ju i igårkväll och det var exakt samma förhållande imorse som det var igårkväll. Kan bara meddela att det gick STRÅLANDE, ett av mina bästa skyttepass någonsin! Men jag rekomenderar att skjuta in:)


Efter en fika på Wiener hade jag energi till att genomföra ett stakpass i eftermiddags, men med riktigt trötta armar efter gårdagens raketpass så blev stakningen riktigt slitsamt, men jag tog mig framåt och efteråt kände jag mig  riktigt nöjd. Så nu kommer jag somna gott ikväll:)

Imorgon bär det av till Långberget. Jag Hoppas på fin väder i helgen.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0