Nove Mesto

Efter en lååååång resa är jag nu framme i ett grått Nove Mesto. En resa som egentligen skulle ha tagit mig till Oberhof men efter ett samtal fick jag ändra kurs och styra mot ett annat mål.  Lite surt känns det men inget att göra åt. Ska göra mitt bästa för att försöka kvala in i helgen.

Så jag Började min resa igår morse 07.45 från Torsby i bil till Karlstad för att sedan ta tåget till stockholm och vidare till Arlanda för att mellanlanda där en natt. Uppstigning kl 04.20 imorse för att sedan 06.10 flyga till Prag via Köpenhamn. Efter några timmar i bil var vi framme 13.30! Väldigt trötta men iaf hela och rena:)

Idag har jag provkört spåren.  Vädret är inte det bästa, väldigt blåsigt men hoppas på att det blir bättre framåt helgen. Det är tredje gången jag är här och vi bor på samma hotell som vi brukar, tom i samma korridor. Men jag har en ny rumskompis denna gång, A-K Strömmen, Vi har det mysigt!:)

Imorgon ska det köras upptakt!

Tjing:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0