Svensk Mästarinna!

I helgen blev det 2 medaljer av den ädlaste valören:) Kan ju inte bli så mycket bättre, skyttet fungerade riktigt bra. 0-0 på sprinten och 1-0-1-0 på Masstarten.  Skytteformen håller i sig men min sista stå i dagens masstart fick jag slita rejält.Trötta och darriga ben gjorde det svårt men jag satte alla fem och tur var det, för jag hade inte orkat åka nån straffrunda!  Fortfarande inte något riktigt flyt i skidåkningen, känner att jag får slita för varje meter men denna helg kände jag iaf att jag kom framåt i spåret.

Åkte tillbaka till Torsby igen. Meningen var att åka upp till Östersund, men det blev ändrade planer. SkidJobb i Långberget väntar till helgen, ska även träffa och hjälpa en av mina sponsorer. Det är tack vare dom jag kan hålla på med det jag gör, STORT TACK till er!

/Emelie

Kommentarer
Postat av: Andreas

Härligt! Grattis :)

2011-01-24 @ 06:35:34
Postat av: Sanna

Grattis Emelie! :)

Titta förbi på branäsberget i helgen också vetja, om du har tid och lust :) inte sett dig på år och dag nu ju.

Ha det fint. Pusshej!

2011-01-26 @ 10:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0