Östersund

Efter drygt 1 månad hemma Värmland är jag nu tillbaka till mitt eget lilla krypin här i Östersund. Min packning för 1 månads vistelse var enorm så min snälla rara mamma fick följa med mig, Elin och Karl upp till Jämtland ett par dagar. Snacka om fullproppad bil. Mamma hjälpte mig också att få en städad och fräsch lägenhet, TACK mor!

Det är skönt att vara tillbaka här i stan. Dagarna rullar på som vanligt och Karl kom hem hit igår efter 1 veckas jobb i skogen bland mygg, broms och björnar.


Hittade en bild på Borejoggs-pallen

Träningen hittils har varit rätt tuff med många intervallpass, men kroppen känns ändå helt okej. Ikväll blir det Bio, var inte igår direkt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0