Träningsrace och Jämtländska delikatser

Ännu en tuff dag på jobbet. Idag har östersund bjudit på strålande sol och värme:)
Imorse körde vi ett träningsrace. Masstart 14km med 4 skjutningar. Jag är väldigt nöjd med mitt skytte 0001, missade sista skottet i sista stån. Men ben skakade ordentligt så ståskyttet blev jobbigt. Förbannad blev jag för bommen men jag är väldigt nöjd med mina 19träff. Men skulle ha varit skönt att få skjuta 4 noller. Och jag hade även blivit en glass rikare:) Jag slutade på en 3:e plats , Helena 1:a och A-M 2:a.
Eftermiddagen tillbringade vi i Vallsundsbacken. Stakintervaller uppför. Man är mör i hela kroppen men man klara mer än vad man tror.
Nu är det bara 1dag och 1 fartpass kvar på detta läger. Imorgon kör vi parstafett!

Igår kväll fick vi en riktigt matupplevelse. Vi hade vara aningar om vad som skulle ske, men det ingen av oss visste var att en 3-rätters middag hade dukats upp uppe på Vinterstudion. Där fick vi smaka och dricka av jätmländska delikateser. En upplevelse och otroligt  god mat.

/ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0