På jakt....

Det blev en bra och hård vecka på lägret, blev även ett trevligt avslut hos Bettan på fredagkväll!:)
Efter lägrets slut i fredags beslöt jag att fortsätta fartveckan,alltså 1 dag till med intervaller. Men en vilodag i lördags behövdes för att kunna kräma ur det sista på gårdagens 2 fartpass. Förmiddagen spenderade jag i slalombacken och eftermiddagen var det rullskidbanan som gällde.
Det här var första gången jag provade på en fartvecka och det gav mer smak. Jag tror att såna här veckor är riktigt bra så det här ska jag fortsätta med. Nu väntar en återhämtningsvecka så kroppen får ta igen sig.
Det var bara inte en massa träning igår utan även ett försök till lite bärplock.
I spöregn cyklade jag och Elin ut i skogen på jakt efter hjortron. Envisa som vi båda är så blev det en blöt och
långcykeltur men tyvärr inte så många hjortron. VI hittade iallafall lite blåbär som räckte till frukosten:)
Någon dag blir det ett nytt försök att hitta skogens guld:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0