Hej Hej Hej!!

Nu var det allt länge sen jag skrev nåt här. Dags för en uppdatering tror jag!
Hade en riktigt rolig vecka i frankrike, tack vare ett strålande väder, härliga vänner, goa ledare och sköna vallare. Tyvärr var eller är skidformen totalt borta, men jag gjorde mitt bästa där nere. Jag Lämnade dom sura minerna där nere och tog med mig ett leende hem istället.

I tisdags kom Karl hit,som jag hade längtat. Men dagarna gick så fort och vips så kom fredag. Då jag skulle åka till Sollefteå för Sverige-cup tävlingar och Karl for hem till Rislandet för att åka 7-mila på söndag(idag). Vilket han gjorde med bravur, stolt flickvän! Jag lovade att om han körde under 4 tim skulle jag bjuda honom på middag. Han klarade det..undra om han nöjer sig med en tunnbrödsrulle från Sibylla??!:)

I helgen var det alltså SWE-cup i solletfeå. Igår lyckade jag med något jag aldrig gjort. Sköt 0-0-0-0 på distansen!:) Det var jag väldigt nöjd med. Fick kämpa och kämpa för varje skott och det tog tid men jag satte dom,allihop! Bra för huvudet:) och jag segrade. Ingen fart i spåret men det spelar ingen roll.
Idag jaktstart på distans. sköt 1-1-1-0. Inte lika bra som i fredgas men det var inte dåligt heller. Jag segrade idag oxå.

Nu är det bara 1 vecka kvar av träning, fokusering. Till helgen är det SM här i östersund. Bara att ge allt som finns kvar. för sen får vi vila ett bra tag. Släppa alla tankar kring träning, skidskytte och allt runt omkring. Och sen bara ladda inför en ny säsong.
Familjen kommer även upp till helgen, ska bli roligt. Karl kommer oxå:)

Nu blir det berits risgrynsgröt,solsidan och flickan som lekte med elden. En bra söndagkväll med andra ord!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Agne

vad härligt! Grattis till platsen i nollklubben då :))

och lycka till på SM!

försöker å hitta nån info om SMet men det går sådär..

2011-03-22 @ 23:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0