Rullar på....

Ber om ursäkt för jag inte uppdaterat på ett par dagar men jag har prioriterat annat. Det är mycket man ska göra när man kommer hem. Tvätta, städa, träna, laga mat, handla och det jag kanske har prioriterat mest är VM i Oslo på tv:) Snart börjar VM i Khanty också.
Här hemma har vi blivit firade efter vårt patrullguld på MilitärVM. Tårtkalas på skolan och igår fick jag 2st blombud och chocklad:) Igår kväll bjöd även Elin på semlor, riktigt goda semlor var det!

Sedan jag kom hem från Sarajevo har jag tränat och börjat ladda inför skatevasan på fredag. Men idag har jag vilodag och har precis njutit av mitt morgonkaffe och en go frukost:) Sen blir det en stadstur och packning. Imorgon bilar jag och Pontus ner till Mora. Ska bli kul att köra men är redan nervös. Då min skidform inte är den bästa så är jag väldigt osäker. Har letat hela säsongen efter den där formen och känslan men har ännu inte hittat den. Så på fredag ska jag bara åka och ha roligt:) bort med alla måsten och förväntningar. Inte sätta nån press på mig alls utan bara åka och tänka på den fristilsteknik jag kört med Johan denna vecka.
Skatevsan blir en bra genomkörare inför IBU-cupen i Annecy. På måndag drar vi till Frankrike för denna säsongs sista IBU-cup.

Karl befinner sig i Alicante på träningläger, idag åker han vidare till Portugal för ytterliggare 1 veckas träningläger. Han tränar i shorts och jag i underställ. (inte ett dugg avundsjuk!) :) Börjar längta efter min orienterare nu!

Trevlig dag gott folk, det ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: stina

åh. men emelie vi skulle kunna trotsa och ta på oss shorts vi med! + om han tränar i skogen med shorts så bör han lida ;)

2011-03-04 @ 09:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0