Mallorca!

Länge sen sist. Just nu befinner mig på Mallorca på säsongen första läger. Här är det varmt och skönt så vi har det rätt gött. Vi cyklar och cyklar upp och ner för serpentin backar. En sak ska jag erkänna, att åka racercykel nerför är inte riktigt min grej än. Det går på tok för fort! Men hoppas rädslan försvinner ju mer jag åker. Jag har ju bara cyklat racer 4 gånger i mitt liv, 2 gånger förra veckan och 2 gånger nu på mallis. Ja nog tror jag att jag hinner lära mig att åka nerför innan veckan är slut. Vi har inte bara cyklat det har blivit rullskidor och även ett par timmar i solstolen:)

Som sagt, vi har det rätt sä gött!;)

/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0