Nu är det nära!

Dålig uppdatering från min sida, kanske för att jag börjar bli lite smått nervös. Imorgon är det alltså dags för världscupspremiären här i Östersund, en tuff distans 15km med 4 skjuningar. Kommer att bli spännande tror jag:)
Herrarna kör idag och jag kommer sitta framför tv:n och Hejja, samla energi tills imorgon. Något som ger mig energi och att jag börjar tagga till är att titta på andra som tävlar.

Efter lördagens tävling har jag tränat bara lugna pass men idag ska jag köra lite fart för att väcka kroppen och hitta en bra känsla inför morgondagen.

Häromdan köpte jag min första julskinka någonsin som jag grilljerade så fint, den blev bra och väldigt god. Advenstljustakarna är framme och knäcken är redan gjord men inga julklappar är inhandlade än. Lussekatter ska det också bli men första ska Karl göra klart sitt surdegsbröd.

Nu är det snart dags för träningen! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0