Snön lyser med sin frånvaro

Ingen snö än, den lyser verkligen med sin frånvaro. Imorse fick jag plocka fram rullskidorna igen. Det var en fin höstmorgon men med lite frost och is på vägarna var det lite halt på vissa ställen. Då fick man staka och använda sina armar istället.
Nu på eftermiddagen blev det en löptur och styrka tillsammans med Ingela:) Virrig som jag är fick jag med mig en annans vätskabälte hem. Det löste sig enkelt men lite typiskt mig faktiskt!

Karl fick sin nya leksak på posten idag,en cykeltrainer. Snacka om lycka!
Denna pryder nu vårt lilla vardagsrum:)


(Karl in action)

Imorgon öppnar dom skjutbanan igen och då kommer det gå att åka skidor och skjuta samtidigt. Det ska köras korta och snabba intervaller.



Kommentarer
Postat av: stina

HAHAHA. karl ser absolut galen ut!!! Lycka till på tävlingen!

2011-11-23 @ 10:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0