Tävlingspremiär och pepparkaksbak

Ännu en helg är över och det är måndag igen. Tävlingssäsongen är nu nära, bara 5 dagar kvar tills det drar igång på allvar här i Östersund, IBU-cup väntar och jag är mer taggad än någonsin.
Tävlingspremiären kördes i helgen här i Östersund, då juniorer hade en OBS-tävling och vi äldre fick vara med och köra. Ingen bra tävling från min sida, den fart som skulle vara där fanns inte men det är inte nu jag ska vara i form utan det är om 1 vecka och 2 dagar. Jag behåller lugnet och finslipar detaljerna nu dom sista dagarna som är kvar.

Pepparkaksbak med Bettan har det blivit nu på eftermiddagen. Dom blev goda och fina:)
Imorgon väntar träningen igen men nu ska jag njuta av min Karls goda soppa!
Och så längtar jag efter snön ,den lyser verkligen med sin frånvaro!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0