Var är snön?

9 november och ingen snö på backen. Var är vinter? Jag ber till vädergudarna varje dag att några vita flingor ska falla ner från himlen, än har inte min önskning slagit in, tyvärr.

Men tack vare sparad snö har vi en bra 3 km slinga att åka på här i östersund och idag blev det några varv och Karl gjorde mig sällskap hela passet.
På eftermiddagen bättrade jag på min träningsvärk lite mer genom ett bra styrkepass och en löptur. Imorgon blir det intervaller, första hårda passet efter sjukdomen. SKÖJ!

Idag är det 4 år sedan min älskade lillasyster Maja lämnade oss. Jag saknar henne mer än någonsin. Tiden går fort och ibland hinner man inte riktigt med. Idag stannar jag upp, tänder ett ljus och ger mig själv tid att tänka. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0