Bra helg!

Gårdagen blev en härlig träningsdag. Strålande höstväder hade jag på löpturen. Kvällen avslutades med go middag hos Mattsson. En utsökt risotto bjöds det på!
När jag kom hem såg jag en film, Allt för min syster som tv4 sände. Riktigt bra film och tårarna sprutade. Har ni inte sett den, så se den! Men en näsduk är ett måste.

En fin träningsdag blev det även idag. Det kördes hårda intervaller på förmiddagen tillsammans med Mattsson. Vi pressade varandra hårt. Från vallen och upp till björnslingas topp och sen lite lugnare tempo ner till vallen. Syran kom och mina lungor fick jobba hårt. Det blev ett bra pass!
På eftermiddagen klassade vi runt Ås i ett lungt och fint tempo.

Nu är det inte många dagar kvar på barmarksäsongen. Sista klassiska passet blev det idag och imorgon sista skatepasset, sen är det styrka och löpning som gäller tills jag far till Mounio på onsdag. Förhoppningvis kommer vi kunna få åka på snö när vi kommer hem. Nu är jag redo för en vinter känner jag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0