Tosseberg och Myrintervaller: check!

Ja, dagarna rusar iväg och imorgon packar jag ihop väskan och sätter mig på tåget som tar mig ner till Eskilstuna där min kära Karl plockar upp mig. Helgen ska tillbringas med orienteringsfolk. En tävling skall springas på lördag, då i öppen klass för min del. Spännande:) Sen ska jag heja och träna! 

Efter några veckor med lite mindre träning pga tester och tävlingar så har det nu börjat tränas rejält igen. Känns i alla mina muskler.
Så här i Torsby har det tränats och tränats. Jag har Hunnit med en del skidpass i tunneln, Tossebergsintervaller och idag besökte jag valbergsmyren, en BLÖT  upplevelse vill jag lova.  





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0