Sollefteå

Mycket dålig uppdatering här. Och det beror på att bloggappen från både min iphone och ipaden inte fungerar som det ska. Jag hoppas kunna lösa det snart. 
Nu är jag iallafall på hemmaplan igen efter 1 veckans träningsläger med laget i Sollefteå. Och som avslutning på lägret körde vi även Rullskidskytte SM där. Hem fick jag med mig min första SM-medalj i Rullskidskytte. Det blev en 2:a plats bakom Åsa på sprinten. Dåligt liggskytte och lite seg åkning resulterade i att jag halkade ner till en 4:e plats´på jakstarten. Jag tyckte det var en bra helg och jag är nöjd. Men långt ifrån toppform är jag och jag känner att det är mycket kvar att jobba på . Känslan är bra och jag känner att jag är på rätt väg och nu är det bara att fortsätta planen och jobba på som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0