Vurpa

Regnet öser ner här i Torsby. Nu tror jag minsann att sommaren är slut, men jag ska inte klaga. Sommaren har varit så bra, och vädret har inte alls varit så illa. En bra sommar fylld men en massa träning precis som det ska va. Läger, tävlingar och en massa andra utflykter. 
Men än är inte sommaren slut,för om 1,5 vecka åker jag till Bulgarien tillsammans med de andra i laget. Det tror jag kommer bli ett riktigt bra läger:)

Jag har tränat på bra sen jag kom hem från Sollefteå. Lillebror har varit med som sällskap varje pass och det är jättebra. Han hjälper mig att utvecklas till en bättre skidskytt. 
Igår gjorde jag en rejäl vurpa på rullskidorna. Jag klarade mig ganska bra men det blev en del skrapsår, en blå rumpa och en öm kropp. Men jag har kunnat genomföra dagens pass ganska bra ändå, så jag hade tur. 

Om regnet öser ner imorgon så ska jag besöka tunneln på förmiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0