Och på den tredje dagen.....

Återuppstod vi. Campylobakterierna som Karl tog med sig hem från Portugal har besegrats och han börjar bli människa igen. Min influensa har besegrats även den, endast en snoriga näsa återstår. Snart är jag 100% från sjukdom och nu har jag även en 100% fräsch kropp för att kicka igång med träning. Jag har nog aldrig i hela mitt liv längtat så mycket till träning så som jag gör nu.
Nu kommer även en tanke, en känsla att få vara med på varje träningspass:)

Helgen bjöd ju på ett strålande väder. Tyvärr har jag spenderat dom flesta timmarna i soffan framför tvn. Jag har ändå varit ute på några små korta promenader, vilket varit otroligt skönt! Om finvädret håller i sig så blir det långfärdsskridskor och korvgrillning till helgen.

Ett projekt har påbörjats här hemma. Vi har sått frön som förhoppningsvis ska bli stora kryddor. Citronmellis, persilja, basilika, rosmarin och sallads krasse.
Vi får se om vi kommer lyckas! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0