Time out!

För första gången i mitt liv ska jag träna på en sak, att vila!
Hittills har jag verkligen haft en säsong med blandade resultat. Ibland har kroppen varit helt ok och vissa gånger helt förjävlig. Trots motgångar har jag ändå kämpat, tränat på och gett mig fan på att någon gång kommer formen.
Än så länge har den inte visats sig. Istället för att träna mer och hårdare tar jag semester. När man har en vilja och motivation så stark är det väldigt lätt att inte känna vad kroppen behöver.

Nu har kroppen sagt sitt och den säger VILA. Nu ska jag vila upp mig ett tag. Samla krafter och känna mig pigg igen. Jag kommer komma tillbaka fortare än kvickt,starkare och piggare än någonsin! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0