Äntligen!

Bloggen tog ett rejält jullov men nu är jag tillbaka i vardagen igen.
Hade en fin och härlig jul hemma i Torsby trots gröna gräsmattor. Blev mycket julmat i alla former och tomten kom med fina julklappar. Trots att snön lyste med sin frånvaro så fick jag till bra träning ändå. Några skidpass kördes uppe på Matilla och kombinationspassen kördes i tunneln. Jag hann även med en skidtur uppe på Långberget.

Julveckan hemma gick fort och i mellandagarna kördes det tävlingar i Lima. Nyår spenderades hemma i ÖStersund med goda vänner:)

Just nu befinner jag mig i Italien Forni Avoltri för IBU-cup tävlingar. På Måndag far vi vidare till FRankrike, Haute Marianne för att fortsätta IBU-cup touren.
Imorgon smäller det alltså,första tävlingen här i Italien. En distans 15km skall köras och jag är laddad,glad och lite små nervös men roligt ska det bli!

Håll tummar och tår!
Hejja hejja:)

Kommentarer
Postat av: Anders K

Heja, heja

2012-01-06 @ 21:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0