Östersund

Nu är jag hemma igen efter några veckors tävlande, Borta bra men hemma bäst! :) Från att ha andats äcklig Italiensk mat-os en vecka så fick vi avsluta på bästa sätt. Att få andas frisk alp-luft,uppleva alperna och njuta av härlig natur var toppen.Trots matförgiftning och en del små problem så har det varit roliga och fina veckor med ett härligt gäng som verkligen bjuder på sig själva! :) Jag fick med mig en 10:e plats hem i bagaget. Den insatsen är jag nöjd med. Resten var inte speciellt bra och det var jag väldigt besviken för, MEN jag tar med mig min 10:e plats och ett bra skytte från Frankrike. Att få tävla på höjd ger en mer erfarenhet och till nästa gång vet jag hur loppen ska läggas upp så trots lite sämre resultat så tar jag med mig en hel del från denna resa! Här i Östersund är vardagen som vanlig igen. Jag har en plan och tränar på en hel del nu när det inte är så många tävlingar framöver. Det känns bra och jag hoppas att det blir bra:) Snön vräker ner och nästa vecka är det dags för SM-veckan här i stan, det blir både Distans och Masstart för oss skidskyttar. Under hela veckan kommer det att vara tävlingar i olika sporter och jag ska försöka kolla på så många som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0