Tillbaka

Nu är jag tillbaka, tillbaka i Värmland och i bloggen. Uppdateringen har verkligen varit dålig, det ska bli stor bättring på det. Det har hänt otroligt mycket sen sist jag skrev. Våren passerade fort, Maj och en träningsmånad är redan över.
Efter Göteborgsvarvet for jag direkt upp till Riksgränsen och tillsammans med några i militärlandslaget fick vi fina och härliga skiddagar. Röda ansikten och googelbrännor. En liten topptur provades på och då stighudarna vändes åt fel håll blev motståndet blev rätt så rejält. En tur dit igen nästa år är ett måste om man vill få alpkänslor.

Från Riksgränsen till Östersund, där en testvecka inledes med maxtest och styrketester, träningsvärk deluxe kom som på köpet.
Efter testvecka for jag till Bredbyn för mitt första sånguppdrag för detta året. Ett sagobröllop där Fredrik fick sin vackra brud Sara. Jag gjorde mitt bästa i kyrkan men att hålla tårna tillbaka var svårt. Stort tack till er för att jag fick vara med att dela denna dag med er. Det blev även ett löppass i Bredbyskogarna, dock utan björnkontakt.

Efter bröllopshelgen blev det packning och flytt. I våras bestämde jag mig att flytta hem igen. Hem till Värmland och fortsätta min satsning mot mina mål och drömmar. Det känns som ett bra beslut, och jag vet att detta kommer bli riktigt bra. :)

Snart är det dags för U-lagets första träningsläger. Vi kommer att vara här i Torsby och köra järnet. Jag längtar lite efter mina vänner så det blir bra när dom kommer hit. :)

Annars funkar träningen lysande. Hårda pass körs så att jag nästan spyr, och lugna njutbara pass ibland. Jag gillar det:)

Min Karl har kommit på besök och hjälper mig, agerar hare åt både bror och mig. Imorgon fyller jag 25 år, jösses vad tiden går fort.

                                                            
                                                      när jag är som snyggast


Kommentarer
Postat av: Bengt C

Grattis på födelsedagen önskar

Anne-Marie och Bengt

2012-06-05 @ 19:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0