Toppen helg!


Haft en fantastisk helg i Göteborg. Ätit gott, träffat vänner, sprungit och upplevt Göteborgsvarvet! Det var en häftig känsla att springa. Något jag starkt rekommenderar att ni ska göra någon gång.
Så Anmäl Er redan idag. Spring med oss skidskyttar och anmäl Er i skidskyttegruppen:) mer info om detta finns på skidskytte.nu

Såhär dagen efter loppet är mina lår lite möra. Men annars mår jag bra och jag kan gå:) jag har redan börjat ladda inför nästa år. Redan Nu ska det springas asfalt. Jag vill kapa tiden rejält!:)

Från värmen i Göteborg tog jag flyget till Luleå. Imorgon bitti drar jag till riksgränsen för säsongens första träningsläger med militärlandslaget. En vecka med skidåkning. Jag hoppas på att vädret blir toppen!





Kommentarer
Postat av: Andreas

Varvet var superskoj! Ska bli tradition.



Surrealistiskt att åka från sommaren i söder till vintern i norr och åk skidor :)

2012-05-14 @ 07:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0