Dålig tajming.

Dagarna i Linköping var toppen bra. Tränade lagomt,vilade mycket, åt en massa god mat. Fyllde kroppen med en massa energi och i söndags när jag tog tåget hem till Torsby kände jag mig helt full laddad och redo för en ny träningsvecka.
Riktigt så redo var tydligen inte min kropp. Efter mina 2 pass igår kände jag något i kroppen. Trodde det skulle försvinna efter en god natts sömn men icke. Jag vaknade inatt och hade väldigt ont i halsen. Morgonen var likadan och det var bara att ställa in dagens tänkta race i tunneln. Riktigt surt och så jäkla dålig tajming kan man säga när det bara är 3 dagar kvar till tävlingspremiär.
Men nu är det som det är och jag försöker bara tänka positivt. Jag hoppas det försvinner lika snabbt som det kom. Jag har iaf hållit mig sysselsatt hela dan med en massa saker. Har fått en hel del gjort idag och min att-göra-lista kunde jag slänga nu på eftermiddagen då jag hade gjort allt som jag hade tänkt. Jag känner mig ganska nöjd faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0