Irriterad hals

Att behöva vila när man inte har planerat vila är något jag INTE gillar. Imorse vaknade jag med en irriterad hals. Det var bara att ställa in dagens planerade intervaller. Jag har väldigt svårt för såna här dagar och det blir även synd om min omgivning.
Att försöka slappna av och inte stressa upp sig vid såna här tillfällen är något jag verkligen måste jobba med. Men det är inte alltid så lätt.
Har försökt kurerar mig på bästa sätt genom mycket vätska och vila. Hoppas det går fort över så jag kan vara pigg och rask till Ramsau.

Istället för träning så blev det rensning i garderob. Bort med sommarkläderna och in med höst/ vinterkläderna. Då när jag brukar rensa(händer väl inte alltför ofta) bort gamla kläder så blir jag extremt shopping sugen och vill bara fylla garderoben full med nya kläder och skor.

Inte nog med garderob rensning, det blev även lite bakning. Blåbärsmuffins och en kaksort.

Sa jag att jag hade svårt att slappna av?!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0