På svensk mark!

Efter en lång hemresa är jag nu åter tillbaka på Framgårdsvägen 22. Ganska skönt att komma hem. Tvätta alla kläder som verkligen stank mat os från Slovakien. Sova i sin egen säng, träna på valberget, käka lunch på valbergsängen ,baka och laga sin egen mat och bara va. Härligt!

Hemma stannar jag inte länge till. På söndag tar jag tåget till Stockholm och tidigt måndag morgon flyger vi till Bulgarien, Bansko där EM avgörs.
Spännande blir det och eftersom vi i september tillbringade 2veckor där på träningsläger
så har vi koll på skjutvallen och banorna. Det är samma glada gäng som var på IBU-cup som kommer att åka ner och kriga i spåret.

Dom här dagarna kommer jag att träna på hemmaplan och förberedda mig på bästa sätt inför mästerskapet.
Känslan i Slovakien var bra men den ska bli bättre. :)

Ett bra skidpass på förmiddagen fick jag till och ett hejdundrande styrkepass med min bror blev det på eftermiddagen . Känner redan nu hur träningsvärken börjar komma. Gött, var länge sen jag hade träningsvärk så det var på tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0