Sprint och hemfärd!

Inte riktigt lika bra gick det för mig idag. Lite tröttare i kroppen, 0-1, och än en gång alldeles för mycket tid tillbringade jag på vallen. Jag slutade på en 16:e plats. Det är helt ok lopp men jag ville mer ,jag vill vara högre upp och jag ville åka fortare.
Jag tar med mig gårdagens 6:e plats, en bra skidåkning och ett bättre självförtroende med mig hem. :)

Kungen idag blev Ted. Ted gjorde åter igen ett kung lopp och vann herrarnas sprint. Grattis!
Drottningen idag blev min klubbkamrat. Ett stort grattis till Elin som gjorde VM debut. Sköt fullt och åkte fort gjorde hon och fick en galet bra placering, 23:a!! :)

Imorgon blir det en tidigt morgon löpning. Sen ska vi skrika på grabbarna som ska köra stafett.
Efter lunch börjar vår hemfärd. Övernattning i Kosice, tidigt morgonflygning till Sverige på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0