Ruhpolding

Länge sen sist. Jul och nyår är över och ett nytt år har det blivit. Julen bestod mest av träning, tävlingar, julmat och julklappar. Träningen och sverigecup tävlingarna jag kört före och efter jul har ändå känts som ett steg i rätt riktning. Mina benproblem har blivit bättre och snart hoppas jag att det kan lossna ordentligt. På nyårsdagen reste jag till Oberhof där världscupstävlingar väntade. Gick riktigt dåligt och jag var så besviken arg och förbannad. Hur svårt kan det vara att få till ett bra lopp? Det vill sig inte riktigt för mig och det är jobbigt. Men jag försöker hitta några ljusklimtar och kämpar vidare. Jag vet vilket jobb jag gjort i sommar och höst. Just nu befinner jag mig i Ruhpolding och laddar inför fredagens sprint. Mina lagkamrater laddar för kvällens stafett.

Nu ska jag upp och träna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0