Toppen helg!

Vilken helg det har varit. Sol,snö, trevligt sällskap, god mat och helt fantastiska spår. Min träning har gått himla bra och att va tvungen att åka utan och med bara en stav funkar ju alldeles utmärkt. Jag har njutit varje träningspass.
Många skidtummar blev det,då jag också har jobbat som skidinstruktör för ca 60 st damer. Dom har kämpat och slitit som bara den och verkligen drillats med teknikträning. Jag gjorde mitt bästa att lära ut så bra som möjligt. Och jag hoppas dom blev nöjda och fick med sig några tips.
Stort tack till alla damer som varit med under helgen. Och lycka till mot era mål.

En vecka och helg med mycket bra träning så tar jag en välförtjänt vilodag imorgon.
Och den ska spendera med min kära mor!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Emelie för en härlig helg på Långberget. Din entusiasm smittar av sig, mycket teknink som ska funka...stavar fram och rumpa upp :) du gör det kul att åka skidor ! Hoppas att det löser sig med din handled . Lycka till i din karriär !
Maria; en av tanterna;)

2013-01-27 @ 21:02:51
Postat av: Eva

Tack för en härlig helg, lycka till med ditt skidskytte.
Ska också ta en vilodag eller två :)

2013-01-27 @ 22:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
        RSS 2.0